Si no veus bé aquest correu pots fer clic

logo Blanquerna - Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport

Master Class per al Màster Interuniversitari en Pedagogia Musical 0-12

Imatge de capçalera

En aquesta màster class farem un tastet de tres activitats diferenciades en què la música serà el vehicle principal. Aprendrem, des de l'experiència activa, elements per poder viure i entendre la música.

• Appostem per la música: aplicacions musicals per a dispositius mòbils
  • Veu i percussió
  • Ritme i moviment, coreografies a l'espai
Professorat: Antoni Miralpeix, Eva Martinez, Gal Gomila
Presenta el taller la coordinadora del màster: Reina Capdevila

Reina Capdevila

Professora associada de la Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport Blanquerna-URL .Doctora en Pedagogia Musical per la Universitat de Barcelona (UB). Investigadora del Grup Geri (Grup d'Estudi i Recerca sobre la Infància), inclòs en el Grup de Recerca en Psicologia, Persona i Context de la URL. Professora del Màster en Aprofundiment del Cicle 0-3 de la UB. Línies de recerca vinculades a aquest màster: infància, conductes musicals en la primera infància, pedagogia musical.

Eva Martínez i Tomé

Professora associada de la Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport Blanquerna-URL. Professora superior de flauta de bec. Directora de cor i orquestra. Formadora en els cursos de direcció coral de la FCEC (Federació Catalana d'Entitats Corals).

Antoni Miralpeix Bosch

Professor associat de la Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport Blanquerna-URL. Diploma d'estudis avançats (DEA) en Didàctica de l'Educació Musical (UB). Doctorat per la Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport Blanquerna-URL. Compositor de nombroses obres corals i instrumentals, director de l'Orquestra Jove de la Selva.

Gal Gomilla

Professor associat de la Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport Blanquerna-URL. Mestre de música a l'escola Virolai

Data: 28/04/2015
Hora: 18.30